مشاوره

راه اندازی خط تولید نان سنگک اتوماتیک 1402

خط تولید دستگاه نان سنگک

راه اندازی یک خط تولید منسجم نان سنگک اتوماتیک

داشتن خط تولید منسجم میتواند نیاز شما از نیروی کار اضافه بی نیاز کنید و باعث تسریع در روند خط تولید شما در حوزه نان سنگک شود. یک خط تولید نان سنگک نیازمند دستگاه های متناسب و با کیفیت می باشد.

در این مقاله دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید نان سنگک را به شما معرفی میکنیم.

دستگاه پخت نان سنگک تونلی

دستگاه نان سنگک اتوماتیک تونلی که می تواندخمیر در یک فضای عاری از گاز های مضر سوخت مشعل قرار دهد.

کوره و ریل دستگاه پخت سنگک از زیر حرارت را دریافت می کند و توسط سیستم داخلی (سیرکولاسیون) روی سطح سنگک داخل کوره بالایی به حرکت در میایید و موجب پخت صحیح نان تافتون و بربری می شود.

دستگاه نان بربری و تافتون تونلی شرکت ما نان را بر روی ریل به صورت حرارت غیر مستقیم تشعشعی در یک فضای تقریبا بسته حاوی بخار و حرارت مرطوب می پزد. این نوع پخت باعث می شود که نان عرضه شده حجیم ، بافت ترد عالی ، براقیت بهتر و ماندگاری بالای نان شود.

در کلیت روند دستگاه تونلی نان سنگک به این صورت هست که ابتدا خمیر در میکسر اماده می شود و سپس چانه گیری شده و به قطعات استاندارد مورد نظر تقسیم می شود.

پس از تقسیم و چانه گیری این قطعات به فرم دلخواه در می آید و داخل فر تونلی می شود روند پخت هر نان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه نسبت به نوع تنظیم سرعت و دمای دستگاه تافتون و بربری می باشد که در اخر نان های پخته شده به سبد مربوطه ریخته می شود.

 

شاطر برقی سنگک مبدلی برای اتومات سازی

با اضافه شدن شاطر اتوماتیک نان در کنار دستگاه سنگک روند کار سریعتر و فضای کار شما بازتر می شود.

شاطر اتوماتیک پهن کن نان، کاربری آسانی دارد ریل فر تونلی بصورت مستقیم بدون دخالت دست پهن می کند. که باعث می شود فضای کمتری برای نانوایی و کارآفرینی در این حوزه اشغال شود.

 

باندل خنک کننده نان

دستگاه باند خنك كننده یا سرد کن اتومات نان سنگک در انتهاي تونل پخت اتومات و نيمه اتومات جهت خنك كردن نان قرار گرفته و نان را به محل بسته بندي انتقال مي دهد. عمل خنك كردن نان به وسيله چند فن انجام مي شود و با اينورتر نصب شده بر روي سرد كن مي توان سرعت نوار را تنظيم نمود.

دستگاه خمیرگیر صنعتی اتوماتیک

دستگاه خمیرگیر یا میکسر خمیر صنعتی در نانوایی یک ابزار مهم محسوب می شود. داشتن چنین ابزاری با کیفیت بالا باعث طول عمر بیشتر و کاربری بهتر است.

دستگاه خمیرگیر میتواند سرعت کار را در خط تولید نان سنگک به شکل چشم گیری افزایش دهد.

این دستگاه می تواند درکنار فرتونلی و فردوار نانوایی برای پخت سریع نان های لواش، تافتون، بربری ، سنگکو فانتزی به کار برد.

به دلیل ساختاری کاملا از استیل و قطعات قابل باز و بسته شدن و یا تعویض به راحتی می توان این میکسر را شستشو داد. البته تنها برای تولید دیگ ها و یا مخزن خمیر گیر از استیل استفاده نشده بلکه تمامی بدنه داخلی و خارجی دستگاه و حتی اسکلت اصلی دستگاه کاملا از استیل ضد خش استنلس است.

هزینه خط تولید نان سنگک تمام اتوماتیک  و گارانتی ان

دستگاه نان سنگک بعد تبدیل شامل 6 ماه گارانتی بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش می شود. لازم به ذکر است که:

حین عقد قرار داد ضمانتنامه و تعهد به گارانتی محصولات به مشتریان عزیز صادر و تحویل می گردد

.

دریافت اطلاعات بیشتر برای تبدیل دستگاه سنگک و تجهیزات آن

دفتر روابط عمومی :                             04136370862

واحد فروش و خدمات پس از فروش:       09142205122

کارشناس فنی و پشتیبانی:                     09370617689
آدرس : تبریز ، جاده تهران تبریز،  شرکت صنایع پخت ارسباران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *